lauantai 10. syyskuuta 2011

SANDY





Back to school!

Eka viikko koulua takana, eka paiva oli vahintaankin mielenkiintoinen. Koulussa 1400 oppilasta, joten vahan erilaista kuin Suomessa. Suurin osa naamoista tuntemattomia joten tunsin itseni vahan ulkopuoliseksi. Sain muutamia uusia kavereita, ja onhan tassa koko vuosi aikaa. Nyt vasta tajusin kuinka jarkevaa oli alottaa joukkueurheilu taalla, niin paljon uusia kontakteja mita ei muuten saisi.


Kouluaineet on suurimmaksi osaksi sopivia, matikkaa lukuun ottamatta. Ollaan viimeset nelja paivaa jauhettu yla-aste matikkaa, eika puolet luokasta vielakaan ymmarra mika on x ja mika y. Eikohan se tasta vaikeudu, toivottavasti. Paras aine tahan mennessa on Intro to Mock trials, eli amerikkalaista lakioppia. Jokaisella koululla on oma Mock Trials tiimi, jotka sitten kisailee toisia kouluja vastaan. Crazy 'Mericans.

Koulupaivat on 7.00-14.40, ja kun asun 20 mailia pohjoseen ni aamuheratykset on melko aikasia. Valimatkat onkin ainut haittapuoli Brightwoodissa, takapihalla on nimittain Mount Hood niminen pikku kukkula.













2 kommenttia: