Tanaan oli ensimmainen peli, tai oikeastaan scrimmage eli harjotuspeli mut hienoa se oli silti. Ens torstaina eka oikea peli, reenia reenia.
Nyt oon huomannut etta alan pikkuhiljaa sopeutua tanne, koti&perhe tuntuu luonnolliselta, kielikin sujuu jo melko hyvin. Saa nahda kuinka kauan menee ns. aksentin katoamiseen. Tuntuu etta lausuisin sanat oikein, mutta silti uusia ihmisia tavattaessa ensimmainen kysymys on etta mista oon kotoisin. Piiikkuhiljaa.
Niiin ja lisasin pari videota, kuvia tulee jahka kerkean niita ottaa.

