Tupsi in the states!
keskiviikko 10. elokuuta 2011
pian!
Kaikki valmista, kaverit hyvästelty, viimeset kyläringit ajettu ja kirkkiskahvit chillattu.
Huhhuh pian sitä mennään.
Ikävä tulee. :')
1 kommentti:
Anni
10. elokuuta 2011 klo 4.34
Heei vähä siistii sullaki on blogi, jään tätä lukee kyllä ! ja hyvää matkaa :--)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Heei vähä siistii sullaki on blogi, jään tätä lukee kyllä ! ja hyvää matkaa :--)
VastaaPoista