Tupsi in the states!
perjantai 12. elokuuta 2011
NYC
Norjalaisen kaverin koneella kirjotan, just tultiin pelaamasta amerikkalaista jalkapalloa. (coachina entinen liigatason kapteeni ;) ) Vaikea laji mutta opittiin nopeesti, ihan mahtavaa! Nyt syømææn ja heilumaa parvekkeelle mistæ nækyy Manhattan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti