perjantai 12. elokuuta 2011

NYC

Norjalaisen kaverin koneella kirjotan, just tultiin pelaamasta amerikkalaista jalkapalloa. (coachina entinen liigatason kapteeni ;) ) Vaikea laji mutta opittiin nopeesti, ihan mahtavaa! Nyt syømææn ja heilumaa parvekkeelle mistæ nækyy Manhattan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti