perjantai 19. elokuuta 2011

Coast to coast

Paljon tapahtunu viimesen parin paivan aikana. Eilen aamulla piti jattaa NYC ja uudet kaverit taakse ja jatkaa kohti varsinaista matkaa. Paiva oli ihan tajuttoman pitka ja lennoissa meni reilu 8 tuntia. Illalla sit tapasin viimein perheeni, aidin, isan ja kaks veljea. Kaikki ihan tajuttoman ystavallisia. Ajettiin Portlandista ja mentiin samantien syomaan Calamity Janeen, paikalliseen hampurilaisravintolaan, kingsize annoskoilla tietty. Illalla viela ilta-ajelut hostveljen kanssa truckilla. Taala amerikassa kellaan ei oo autoa, kaikilla on rekka.

"Dude in here nobody has a car, everyone has a truck!"

Tanaan seikkailtiin Jedin kanssa koko paiva. Oltiin tubettamas joella, josta tuleepi video tanne. Heitin vahan kuperkeikkaa joessa mut ei se mitaan, hauskaa oli! Tapasin muutamia kavereita ja kaytiin tsekkaamas koulu. Huomenna Epic Tube Trip+kaverin synttarit, oh yeah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti