tiistai 9. elokuuta 2011

TJ 1!

Dodiiin huomenna lähtö täältä kotoa ja torstaina aikasin aamulla lentokoneella kauas pois.
10kk on melko pitkä aika, mutta kyllä sieltä takasin tullaan.
Ajattelin että blogin kirjottaminen vois olla hyvä tapa pitää yhteyttä Suomeen, kun järjestö kovasti kieltää puhelimen/sähköpostin (ja FBn) avulla yhteydenpidon.
Koitan kirjotella tänne kuulumisia ja ehkä jopa lisätä kuviakin ajan ja tilaisuuksien mukaan.
Ekat viikot voi olla sellasta heilumista ettei koneella ehdi käymään, mutta jossain vaiheessa sitten.

Ja niille jotka ei vielä tiedä, asustelen sit Oregonissa Brightwoodin pikkukaupungissa. Oregon sijaitsee mukavasti siinä Yhdysvaltojen länsirannikolla ja kotikaupungista reilu 100 mailia Tyynenmeren rannalle. Koulua käyn 10 mailin päässä, 1399 muun oppilaan kanssa.
Kotikaupungista vajaa 40 mailia osavaltion metropolikeskukseen, Portlandin kaupunkiin, jossa reilu 2 miljoonaa asukasta, kivakiva.

Niin ja matka alkaa viikon valmennuksella New Yorkissa!

Ps. matkalaukku pakattu, kaikki valmista!


3 kommenttia:

  1. ja ooooh, oikeen lentokoneella lähdet kauas pois

    VastaaPoista
  2. Mitä, ei kännykkää eikä facebookkia eikä sähköpostia! Mikä ihmejärjestö sulla oikein on D: pidä joka tapaukses tosi hauska reissu!
    terkuin joku hullu sun melkein naapurista

    VastaaPoista