lauantai 13. elokuuta 2011

Ihan mahtavaa taas. Pelattiin baseballia, ja jopa voitettiin wuhuu! Koitan lisata mahdollisimman pian kuvia, mutta nyt on vahan hankalaa kun joutuu kirjastossa ja kavereiden koneilla kirjottelemaan.

Nyt iltakavelylle keskustaan, ja paastaan Empire State buildingiin!

See ya!

1 kommentti:

  1. jooo nopeesti niitä kuvia ! :--D ps. oon vähä kade, mäki haluun new yorkiin !

    VastaaPoista