Pitkasta aikaa kirjottelen taas, maaaaahdottomasti on tapahtunut.
Viimeisimpien viikkojen kamala kiire ja netin puuttuminen olkoon tekosyita miksen ole kirjoitellut tanne.
Jalkapallokausi on melkein ohi, viimeista virallista viikkoa viedaan. Taman viikon jalkeen alkaa playoffit osavaltion mestaruuteen, oijoi!
Tajusin miten jalkapallo on vienyt tajuttomasti aikaa, mutta on se myos palkinnut. Paljon uusia ystavia, pelit ympari osavaltiota, ex-nfl valmentajat, kaikki on ollut vaivan arvoista. Hyvia muistoja. Viimeinen kotipeli oli ikimuistoinen. Kaikki senior-pelaajat saatettiin yksitellen stadionille, tayden kotiyleison edessa. Jokaisen nimi ja numero, seka kiitosviesti kuulutettiin, ja kylla, olin hyvin ylpea helposti lausuttavasta nimestani.
(jonka jenkit muuten lausuu moitteettomasti.)
Seuraava kausi on viela epaselva, ihmiset ovat houkutelleet painijoukkueeseen, hiihtojoukkueeseen ja korisjoukkueeseen. Lisaksi Speech&Debate ja Drama-clubit houkuttelee. Onneksi on viela aikaa valita..
Koulusta sen verran etta helpompaa paiva paivalta. Matematiikan heivasin heti kun kuulin ettei se ollutkaan vaadittu aine. Heh-heh.
Kirjoitusasu englanniksi on parantunut huomattavasti, mutta osa varmaan huomaa etta pilkutus ja osa kieliopista on huonontunut suomen kielessa. Noh on aikaa sitten parannella 8 kuukauden paasta. Koulussa on hyvia opettajia, seka ei niin hyvia opettajia, niinkuin Suomessakin.
Lausuminen, ja ihmisten toistuvat "what, what" kysymykset turhauttaa, mutta ei voi mitaan. Joka paiva parempaan pain.
Toisaalta ihmisten reaktiot aksenttiin (kylla, aksenttiin.) on melko.. mielenkiintoisia.
"Say anything, we love listening your voice."
Tama talta eraa, koitan jatkossa kirjotella hieman useammin! :)
adios
voi ihana tupsi :) "say anything .. " :D niistä on varmaa hupaisaa kuunnella sua ! kiva että oot saanu sielä uusii harrastuksia. Ootko esitelly sun pianonsoittotaitoja? :)t.hannamari
VastaaPoistaja sähän menent hiihtojoukkueeseen ja jos et ole paras nii syön sun kengät t. guess who
VastaaPoistase on laskettelua kallesein mutta harkitaan
VastaaPoista