Mutta joo, ollaan oltu EmpireStateBuildingissa, mikä oli aivan mahtava kokemus yöllä. Koettiin siinä samalla myös Times Square yöllä, josta tuleepi kuvia mahdollisimman pian!
Ollaan oltu "shoppailemassa" eli kävelemässä nykin keskustassa kaatosateessa. Napattiin taksi ja mentiin 5.th avenuen apple storeen, ihan jees paikka. Eilen mentiin jenkkien valtavaan ostoskeskukseen, mistä löydettiin vihdoin ja viimein SE KFC!
Miikan kans puoliks valtava bucket, ei selvitty. :(
Tona päivän olin niiin lähellä etten olis ostanu applea, olin jo ostohurmoksessa kone kädessä. Annoin kortin maksua varten ja ikihymy applemyyjä sano ettei toimi. Uudestaan, ei vieläkään. Tänään sit mentiin uudestaan Applestoreen käteisen kanssa ja padam, tässä sitä kirjotellaan uudella koneella.
Ja jep, olin ennen applevihaaja ja ehkä vähäsen vieläkin, mutta on tämä kilon painava kannettava vaan loistava. Ja halvempi kuin Suomessa. :)
e. tultiin just hudson-jokilaivalta limusiinilla kampukselle!
voi tupsi, oot ollut siellä vasta viikon ja susta on tullut apple-ikihymy :D tupsi<3applestoret ;) mutta sulla on ääkköset??
VastaaPoista