Paljon on tapahtunu, alotin amerikkalaisen jalkapallon, missa olin aluks ja oon vielakin aivan kujalla. Harjotuksia on 5 kertaa viikossa kahdesta seitsemaan. Eli viisi tuntia hauskaa per paiva. Pelipaikka selvilla mutta vastoin kaikkia odotuksia, peli on kaikkea muuta kuin paatonta matkimista. Tai no onhan sitakin mutta suurimmaks osaks se on alysta kiinni. Pelipaikka selvilla, pelaan wide receiverina, eli tyyppina joka kipittaa niin lujaa kun pystyy ja nappaa pallon kiinni. Tanaan harjotuksissa tays success coachin silmien edes, katotaan jos joskus vaikka paasis joukkueeseen. Nooh huomenna lisaa ja niin, ekoissa reeneissa multa ja yhelta toisella pollittiin lompakot, ei kiva.
Tanaan kaytiin valkkaamas aineita kouluun, otin kaikkea niiin amerikkalaista kun olla voi mm. amerikan historiaa, amerikan lakeja, amerikan yhteiskuntaoppia, amerikkalaista kirjallisuutta ja niin jazzia. Ohmama.
Ps. kuvia tulee, nyt hankalaa koska mun omaa macbuukille ei ole wlania niin joudunpi kayttaa perheen yhtesta konetta, siks ei oo aakkosiakaan.
<3
VastaaPoistaSiiiiiis 5 tuntia päivässä ! iha hullua :---)
VastaaPoista